logoleft

یودمی _ آموزش اصول برنامه نویسی: برنامه نویسی 101 (با زیرنویس)

Udemy _ Programming Fundamentals Tutorial: Programming 101

کد محصول: FU1068-956404
یودمی _ آموزش اصول برنامه نویسی: برنامه نویسی 101 (با زیرنویس)
سطح عمومی
زیرنویس انگلیسی
10,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
یودمی Udemy.com
تاریخ انتشار
2017-09
1396/6
مدرس
Lawrence Turton
سطح آموزش
عمومی
زبان آموزش
انگلیسی
زیر نویس
انگلیسی
نوع زیر نویس انگلیسی
تولید اتوماتیک از صوت مدرس توسط Udemy.com
نوع زیر نویس فارسی
ندارد
مدت زمان آموزش
4ساعت و 19دقیقه
تعداد ویدیو های آموزشی
35 ویدیو
حجم فایل های آموزشی (مگابایت)
2470 مگابایت
بازدید : 4573
درباره تولید کننده

Udemy com

Udemy.com بزرگترین پلت فرم یادگیری آنلاین در جهان است.

کلمه Udemy ترکیبی از you + academy است.

دارای بیش از 30 میلیون دانشجو و 50،000 مدرس در حال تدریس دوره ، در بیش از 60 زبان است. بیش از 245 میلیون ثبت نام در دوره وجود داشته است. دانش آموزان و مدرسان از بیش از 190 کشور جهان آمده اند و 2/3 دانش آموز در خارج از ایالات متحده آمریکا واقع شده اند.
Udemy همچنین بیش از 4000 مشتری سازمانی دارد و 80٪ از شرکت های Fortune 100 از Udemy برای مشاغل کارمندان استفاده می کنند (Udemy for Business).
دانش آموزان دوره ها را به عنوان ابزاری برای بهبود مهارت های مرتبط با شغل می گذرانند. بعضی از دوره ها اعتبار خود را به سمت مجوز فنی تولید سوق میدهند. Udemy تلاش ویژه ای برای جذب مربیان شرکتی، که به دنبال ایجاد دوره های آموزشی برای کارمندان شرکت خود هستند ، انجام داده است.

تا سال 2019 ، بیش از 130،000 دوره در وب سایت وجود دارد. [

در سال 2007 ، بنیان گذار Udemy ، موسس Eren Bali در حالی که در ترکیه زندگی می کرد ، نرم افزاری را برای یک کلاس مجازی زنده ساخت. وی در ساختن این محصول برای همه ، پتانسیل بالایی را مشاهده کرد و سپس به "سیلیکون ولی" نقل مکان کرد تا دو سال بعد شرکتی را تأسیس کند. این سایت توسط Bali, Oktay Caglar و Gagan Biyani در اوایل سال 2010 راه اندازی شد.

در فوریه 2010 ، بنیانگذاران تلاش کردند تا بودجه سرمایه گذاری را افزایش دهند ، اما این ایده نتوانست سرمایه گذاران را تحت تأثیر قرار دهد و به گفته Gagan Biyani ، آنها 30 بار رد شدند. در پاسخ به این موضوع، آنها مانع از توسعه محصول شدند و Udemy—"The Academy of You"— را در مه 2010 راه اندازی کردند.

طی چند ماه ، 1000 مدرس حدود 2،000 دوره ایجاد کرده بودند و Udemy نزدیک به 10،000 کاربر ثبت شده داشت. بر اساس این واکنش مساعد بازار ، آنها تصمیم گرفتند كه دور دیگری از تأمین مالی را امتحان كنند و یك میلیون دلار بودجه سرمایه گذاری را تا آگوست جمع كنند.

در اکتبر 2011 ، این شرکت مبلغ 3 میلیون دلار اضافی در بودجه سری A به رهبری سرمایه گذاران Groupon و Eric Lefkofsky و Brad Keywell و همچنین 500 Startups و MHS Capital جمع آوری کرد.

در دسامبر سال 2012 ، این شرکت 12 میلیون دلار بودجه از سری B به رهبری Insight Venture Partners و همچنین Lightbank Capital ، MHS Capital و Learn Capital جمع آوری کرده و کل بودجه Udemy را به 16 میلیون دلار رسانده است.

در تاریخ 22 آوریل 2014 ، نسخه دیجیتالی وال استریت ژورنال گزارش داد كه Dennis Yang، به عنوان مدیر عامل Udemy منصوب شد و جایگزین Eren Bali شد.

در ماه مه 2014 ، Udemy بالغ بر 32 میلیون دلار دیگر در بودجه سری C ، به رهبری Norwest Venture Partners و همچنین Insight Venture Partners و MHS Capital جمع آوری کرد.

در ژوئن سال 2015 ، Udemy یک دور financing تأمین مالی سری D توانست 65 میلیون دلار ، به سرپرستی گروه Stripes ، جمع آوری کند.

اکنون Udemy به یکی دیگر از خانه های آنلاین آموزش Skillsdox Inc از کانادا پیوسته است تا مدرسه مهارتها را در هند افتتاح کند.

در ژوئن سال 2016 ، Udemy مبلغ 60 میلیون دلار از Naspers Ventures را بعنوان پیگیری دوره 65 میلیون دلاری سری D از ژوئن 2015 جمع آوری کرد.

در 5 فوریه 2019 ، Udemy اعلام کرد که هیئت مدیره این شرکت Gregg Coccari را به عنوان مدیر اجرایی جدید خود منصوب کرده است.

فارسی یودمی

اکثر مردم نمی‌دانند که چگونه از دستگاه باینری خود استفاده کنند و با داده چگونه کار می‌کند، از ماشین لباسشویی گرفته تا تلفن هوشمند آنها. من فهمیدم که حتی برخی از برنامه نویسان آگاهی از چنین چیزی ندارند.
من با یادگیری یک زبان برنامه نویسی ابتدا سعی کردم کامپیوتر را در سطح سخت‌افزار بشناسم. به عنوان برنامه نویس، ما سخت‌افزار را کنترل می‌کنیم و در نهایت حتی اگر در Javascript برنامه نویسی کنید، باید در مورد حافظه و چگونگی عملکرد زبان بدانید. بنابراین درک داده‌های باینری، حافظه پایدار و موقتی، CPU، SPU، GPU، شبکه و موارد دیگر بسیار مهم است حتی اگر شما یک توسعه دهنده وب باشید، این مسئله هنوز برای شما صدق می‌کند.
این دوره پایه و اساس گسترده‌ای از دانش به شما می‌دهد تا با آن رشد کنید. من ابتدا به درک یک زبان برنامه نویسی، اعتقاد ندارم روش صحیحی برای پیشبرد مسائل است. زبان‌های برنامه نویسی به عنوان ابزاری برای ما تکامل یافته اند. کامپیوتر نیست! بنابراین اگر سخت‌افزار کامپیوتر را بفهمیم به روشنی می‌فهمیم که برنامه‌های ما چگونه دستگاه ما را کنترل می‌کنند.
کامپیوتر‌ها ابزاری هستند که ما برای بهره مندی نوع بشر ایجاد کردیم، اما به عنوان تمام ابزارهایی که برای بهبود هر چه بیشتر آنها نیاز داریم. با این حال، اصل اصلی کامپیوتر از اولین کامپیوتری که تاکنون اختراع شده است تغییر نکرده است. با گذشت زمان ابزار یا کامپیوتر تصفیه شده است. با این حال، روند اصلی و سادگی در اصول اساسی از همان پایه محاسبات یعنی پردازش و نیازها یکسان بوده است. کامپیوتر‌ها از پردازش 8 تا 64 بیت در هر زمان گذشته اند. این تنها کامپیوتری است که می‌تواند بیت‌های بیشتری را پردازش کند و بنابراین عملیات قدرتمندتری می‌تواند در یک زمان واحد انجام شود.
به همین ترتیب درک شبکه به ویژه برای توسعه دهندگان وب امروزی از اهمیت حیاتی برخوردار است. برنامه‌های بیشتری بصورت آنلاین انجام می‌شوند، بنابراین درک زیرساخت‌های شبکه، که بیش از یک دهه است در جریان است، امروز هنوز هم مهم است.
در مورد زبان‌های برنامه نویسی چطور؟ ما آنها را به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط با این دستگاه‌های پردازش خام اختراع کردیم. ما باید درک کنیم که چرا ما زبانهای برنامه نویسی داریم و نحوه کار آنها چگونه است. به عنوان مثال کامپایلرها یا ترانسپلرها چیست؟ چگونه ما از ارتباطات، زبانهای انسانی استفاده کرده‌ایم و آنرا به یک ارتباط مؤثر برای دستکاری کامپیوتر، زبانهای برنامه نویسی تبدیل کرده ایم؟ در مورد متغیرها، ثابت‌ها، عملکردها، اشیاء و آرایه‌هایی که امروزه در همه زبان‌های اصلی برنامه نویسی وجود دارد، چطور؟ همچنین همه زبانها دارای اپراتور هستند و اگر آنها را به یک زبان برنامه نویسی ندارید، اصلاً زبان برنامه نویسی ندارید.
در این دوره ما حتی بیشتر مواردی را در مورد پارادایم‌های برنامه نویسی پوشش خواهیم داد. پارادایم فقط به معنای الگویی در مورد چگونگی انجام کاری است. بنابراین در این حالت می‌توانیم برنامه خود را به روشی خاص یا در یک الگوی خاص بنویسیم. افراد بسیار کمی از مبتدیان سبکی را که برنامه ریزی می‌کنند در نظر می‌گیرند. هنگام ایجاد برنامه‌های کوچک، کار چندان سختی نیست، اما هنگام ایجاد برنامه‌های در مقیاس بزرگ، پارادایم‌ها ضروری می‌شوند.
اکثر زبانهای برنامه نویسی انعطاف پذیری را برای ترکیب و مطابقت با الگوی برنامه نویسی یا سبک‌های نوشتن برنامه خود به شما می‌دهند. شما باید چند سبک اصلی را انتخاب کنید مانند مونتاژ، رویه و شی گرا. توجه داشته باشید که در یک برنامه واحد می‌توانید این پارادایم‌ها را که معمولاً رویه‌ای و شی گرا هستند به بهترین مجموعه که بخشی از برنامه بزرگ شما هستند، مخلوط کنید. من به شما سبک‌های این پارادایم‌ها را نشان می‌دهم و سپس رویه و OOP (پارادایم / برنامه نویسی شی گرا) را به کار می‌برم تا نشان دهد که چگونه ذهن انسان با پارادایم‌های مختلف کار می‌کند. اثبات این که پارادایم‌های مختلف راه پیش رو هستند.
سرانجام در پایان یادگیری چنین طیف گسترده‌ای از موضوعات در یک دوره روشن و مختصر؛ همچنین در مورد مجوزهایی که باید مخصوصاً برای تازه واردان پوشش داده شود، یاد خواهید گرفت. سپس در مورد اخلاق نرم‌افزاری مانند DRM، ثبت اختراعات نرم‌افزاری و بسیاری از جنبه‌های دیگر نحوه برخورد وضعیت با داده‌های شما اطلاعات کسب کنید.

این دوره برای چه کسی است:
+ هر کسی از مبتدی یا یک حرفه‌ای فصلی که واقعاً می‌خواهد چیزهای عمیق دیگری را بشناسد

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای ضمیمه
ویدیوهای آموزشی با زیرنویس
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

01 Introduction
___| 01 Introduction

02 Understanding Hardware
___| 01 What is base 2
___| 02 Understanding bits and bytes
___| 03 Counting binary
___| 04 Signed magnitude, signed or unsigned byte
___| 05 How do computers process binary data
___| 06 Evolution of 8 16 32 and 64bit computing
___| 07 Sound and recording
___| 08 Firmware and BIOS
___| 09 Temporary and persistent memory

03 Basics of networking
___| 01 Basic network structure
___| 02 IPV4, IPV6 and packets
___| 03 MAC Addresses
___| 04 Servers and HTTP

04 Understanding Operating Systems
___| 01 What is an operating system
___| 02 API and the console

05 Basic Programming Knowledge
___| 01 Programming languages & execution
___| 02 Interpreters, compilers & JIT compilation
___| 03 Programming, scripting & markup languages
___| 04 Client vs server side languages
___| 05 Higher & lower level programming languages
___| 06 Primitive data, nouns, adjectives & verbs
___| 07 Variables and constants
___| 08 Functions, parameters & arguments
___| 09 Objects & arrays
___| 10 Object hierarchy
___| 11 Operators

06 Programming Paradigms
___| 01 Programming paradigms
___| 02 Programmable paradigm mindset
___| 03 The difference between OOP and object construction

07 Conclusion and Goodbye
___| 01 Software morality - licensing
___| 02 Software morality - DRM and patents
___| 03 Software morality - data
___| 04 Where to start
___| 05 Conclusion & Goodbye

جدیدترین محصولات مرتبط