Udemy.com بزرگترین پلت فرم یادگیری آنلاین در جهان است.
کلمه Udemy ترکیبی از you + academy است.
دارای بیش از 30 میلیون دانشجو و 50،000 مدرس در حال تدریس دوره ، در بیش از 60 زبان است. بیش از 245 میلیون ثبت نام در دوره وجود داشته است. دانش آموزان و مدرسان از بیش از 190 کشور جهان آمده اند و 2/3 دانش آموز در خارج از ایالات متحده آمریکا واقع شده اند.
Udemy همچنین بیش از 4000 مشتری سازمانی دارد و 80٪ از شرکت های Fortune 100 از Udemy برای مشاغل کارمندان استفاده می کنند (Udemy for Business).
دانش آموزان دوره ها را به عنوان ابزاری برای بهبود مهارت های مرتبط با شغل می گذرانند. بعضی از دوره ها اعتبار خود را به سمت مجوز فنی تولید سوق میدهند. Udemy تلاش ویژه ای برای جذب مربیان شرکتی، که به دنبال ایجاد دوره های آموزشی برای کارمندان شرکت خود هستند ، انجام داده است.
تا سال 2019 ، بیش از 130،000 دوره در وب سایت وجود دارد. [
در سال 2007 ، بنیان گذار Udemy ، موسس Eren Bali در حالی که در ترکیه زندگی می کرد ، نرم افزاری را برای یک کلاس مجازی زنده ساخت. وی در ساختن این محصول برای همه ، پتانسیل بالایی را مشاهده کرد و سپس به "سیلیکون ولی" نقل مکان کرد تا دو سال بعد شرکتی را تأسیس کند. این سایت توسط Bali, Oktay Caglar و Gagan Biyani در اوایل سال 2010 راه اندازی شد.
در فوریه 2010 ، بنیانگذاران تلاش کردند تا بودجه سرمایه گذاری را افزایش دهند ، اما این ایده نتوانست سرمایه گذاران را تحت تأثیر قرار دهد و به گفته Gagan Biyani ، آنها 30 بار رد شدند. در پاسخ به این موضوع، آنها مانع از توسعه محصول شدند و Udemy—"The Academy of You"— را در مه 2010 راه اندازی کردند.
طی چند ماه ، 1000 مدرس حدود 2،000 دوره ایجاد کرده بودند و Udemy نزدیک به 10،000 کاربر ثبت شده داشت. بر اساس این واکنش مساعد بازار ، آنها تصمیم گرفتند كه دور دیگری از تأمین مالی را امتحان كنند و یك میلیون دلار بودجه سرمایه گذاری را تا آگوست جمع كنند.
در اکتبر 2011 ، این شرکت مبلغ 3 میلیون دلار اضافی در بودجه سری A به رهبری سرمایه گذاران Groupon و Eric Lefkofsky و Brad Keywell و همچنین 500 Startups و MHS Capital جمع آوری کرد.
در دسامبر سال 2012 ، این شرکت 12 میلیون دلار بودجه از سری B به رهبری Insight Venture Partners و همچنین Lightbank Capital ، MHS Capital و Learn Capital جمع آوری کرده و کل بودجه Udemy را به 16 میلیون دلار رسانده است.
در تاریخ 22 آوریل 2014 ، نسخه دیجیتالی وال استریت ژورنال گزارش داد كه Dennis Yang، به عنوان مدیر عامل Udemy منصوب شد و جایگزین Eren Bali شد.
در ماه مه 2014 ، Udemy بالغ بر 32 میلیون دلار دیگر در بودجه سری C ، به رهبری Norwest Venture Partners و همچنین Insight Venture Partners و MHS Capital جمع آوری کرد.
در ژوئن سال 2015 ، Udemy یک دور financing تأمین مالی سری D توانست 65 میلیون دلار ، به سرپرستی گروه Stripes ، جمع آوری کند.
اکنون Udemy به یکی دیگر از خانه های آنلاین آموزش Skillsdox Inc از کانادا پیوسته است تا مدرسه مهارتها را در هند افتتاح کند.
در ژوئن سال 2016 ، Udemy مبلغ 60 میلیون دلار از Naspers Ventures را بعنوان پیگیری دوره 65 میلیون دلاری سری D از ژوئن 2015 جمع آوری کرد.
در 5 فوریه 2019 ، Udemy اعلام کرد که هیئت مدیره این شرکت Gregg Coccari را به عنوان مدیر اجرایی جدید خود منصوب کرده است.
چرا (C# (C Sharp را یاد میگیریم؟ خوب، یک دلایل عالی وجود دارد #C به شما امکان میدهد بازیها، برنامههای تلفن همراه، برنامههای دسک تاپ و برنامههای وب را توسعه دهید. این بدان معنی است که اگر #C را به خوبی میشناسید و میتوانید با استفاده از آن برنامههای دسک تاپ یا وب بسازید، پس همیشه مورد تقاضا خواهید بود.
با این حال، قبل از رفتن به هر جایی، ابتدا باید اصول را یاد بگیرید. اکنون، دورهها، وبلاگها و فیلمهای بیشماری در مورد اصول اولیه #C وجود دارد - بنابراین این سؤال را ایجاد میکند: چرا این دوره را میگذرانید؟
این یک سوال بسیار خوب است و جواب با کیفیت است.
منظورم از این چیست؟ خب، به سادگی این دوره فقط به آموزش اصول اولیه مانند what is if یا چگونگی نوشتن یک حلقه نمیپردازد - به نظر من این نوع اطلاعات ارزش پرداخت پول را ندارد.
این همان جایی است که دوره من وارد میشود - من به همان اصول و مبانی #C میپردازم اما این کار را در زمینه برنامهای انجام میدهم که ما از ابتدا میخواهیم.
اساساً این دوره به بخشها تقسیم میشود و هر بخش یک برنامه کنسولی است که ما از ابتدا تا انتها در حال توسعه خواهیم بود. برنامه کنسول یک برنامه کامپیوتری است که برای استفاده از طریق رابط خط فرمان استفاده میشود - به این معنی که ما روی جنبههای گرافیکی برنامه خود تمرکز نخواهیم کرد بلکه بیشتر به منطق، خوانایی و ظرافت کد خود خواهیم پرداخت.
در پایان، هنگامی که برنامه خود را ساختهایم، قصد داریم به منظور بررسی عملکردهایی که اخیراً ایجاد کردهایم، به جلو برویم و تستهای واحد بنویسیم. تستهای واحد به شدت در صنعت مورد استفاده قرار میگیرد و اگر میتوانید در مورد تستهای واحد صحبت کنید، تستهای واحد خوب را بنویسید و بدانید که باید واحد مورد آزمایش قرار گیرد و چه چیزی را نباید نادیده گرفت، پس از رسیدن به شغل جدید، راهی برای رقابت بیشتر خواهید بود. یا فرصتی برای مشتری که در مورد فناوری میفهمد بدیهی است که همه این موارد در طول دوره به شما نشان داده میشود و به شما آموزش داده میشود - به یاد داشته باشید که ما هر یک از برنامهها را تست خواهیم کرد تا الگوها را مشاهده کنید و از این طریق یاد بگیرید که چگونه این کار را بجای حفظ کردن و فراموش کردن پس از مدت کوتاهی انجام دهید
من فکر میکنم نوشتن برنامههای کاربردی در #C بهترین راه برای نشان دادن چگونگی مناسب بودن برنامهها است، شما قوت و ضعف برنامه نویسی را مشاهده خواهید کرد، مفاهیم را به روشی فهمیده و درونی خواهید کرد تا بتوانید از آنها استفاده کنید آزادانه در پروژهها یا محصولات خود به جای اینکه ساده و بدون کپی ساختاری و بنیادی مناسب کارها را کپی و چسباندن چیزها قرار دهید.
این دوره برای چه کسی است:
+ هرکسی مجذوب و علاقه مند به یادگیری برنامه نویسی است یا از قبل برنامه نویسی را میداند اما میخواهد شکافهای دانش خود را پر کند
+ هرکسی که فقط نمیخواهد این فیلمها را برای سرگرمی تماشا کند بلکه در واقع میخواهد درسهای آموخته شده را پیادهسازی کند
+ هر کسی که به کد خود افتخار میکند و میخواهد دائما مهارتهای خود را بهبود ببخشد
نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :
01 Setup
___| 01 Thank You
___| 02 Installing Visual Studio Community 2015
___| 03 Handling Visual Studio And C# Updates
___| 04 Correct Mindset For This Course
02 Simple Calculator
___| 01 Acceptance Criteria
___| 02 Algorithm
___| 03 Flowchart
___| 04 Variables
___| 05 Expressions & Operators
___| 06 Converting String To Number
___| 07 Order Of Evaluation
___| 08 String Manipulation, Formatting and More
___| 09 Conditional Statements
___| 10 Objects & Classes
___| 11 Methods
___| 12 Static vs Non Static
___| 13 Exceptions & Throw Keyword
___| 14 Try Catch Finally
___| 15 Writing Simple Calculator
___| 16 Add Or Subtract
___| 17 Writing Simple Calculator Unit Tests
03 Word Unscrambler
___| 01 Acceptance Criteria
___| 02 Algorithm
___| 03 Flowchart
___| 04 Lists
___| 05 Arrays
___| 06 Array.Sort and More
___| 07 For Loop
___| 08 While Loop
___| 09 Do While Loop
___| 10 Foreach Loop
___| 11 Iterating Lists and Arrays
___| 12 Reference vs Value Types
___| 13 Classes vs Structs
___| 14 Out vs Ref Parameters
___| 15 Null & Null Coalescing
___| 16 Readonly vs Const
___| 17 Read and Write to Files
___| 18 DRY Principle
___| 19 Writing Program Part 1
___| 20 Writing Program Part 2
___| 21 Writing FileReader
___| 22 Writing WordMatcher
___| 23 Writing Constants
___| 24 Inline Array
___| 25 Writing Word Unscrambler Unit Tests
04 Simple Web Scraper
___| 01 Acceptance Criteria
___| 02 Algorithm
___| 03 Flowchart
___| 04 Fields
___| 05 Properties
___| 06 Constructors
___| 07 Object Oriented Programming
___| 08 Encapsulation & InternalsVisibleTo
___| 09 Using Keyword
___| 10 Builder Pattern
___| 11 Single Responsibility Principle
___| 12 HTML Basics
___| 13 Regular Expressions
___| 14 Writing Both Builders
___| 15 Writing Scraper
___| 16 Writing Program Part 1
___| 17 Writing Program Part 2
___| 18 Simple Id Validation
___| 19 Writing Simple Web Scraper Unit Tests
05 Sudoku Solver
___| 01 Acceptance Criteria
___| 02 Algorithm
___| 03 Flowchart
___| 04 StringBuilder
___| 05 Jagged Arrays vs Multidimensional Arrays
___| 06 Dependency Injection
___| 07 Interfaces
___| 08 Abstract Classes
___| 09 Interfaces vs Abstract Classes
___| 10 Polymorphism
___| 11 LINQ Introduction
___| 12 Writing SudokuFileReader
___| 13 Writing SudokuMapper
___| 14 Writing SudokuBoardDisplayer
___| 15 Writing SudokuBoardStateManager
___| 16 Writing SudokuSolverEngine
___| 17 Writing SimpleMarkUpStrategy Part 1
___| 18 Writing SimpleMarkUpStrategy Part 2
___| 19 Writing NakedPairsStrategy Part 1
___| 20 Writing NakedPairsStrategy Part 2
___| 21 Fixing Few Bugs
___| 22 Writing Program
___| 23 From 2D To 1D
___| 24 Writing Unit Tests Part 1
___| 25 Writing Unit Tests Part 2
06 Visual Studio Community 2017 And C# 7
___| 01 Installing Visual Studio Community 2017
___| 02 C# 7 Features We`ll Cover
___| 03 Out Variables
___| 04 Throw Expressions
___| 05 Binary Literals & Digit Separators
___| 06 Expression Bodies
___| 07 Ref Locals & Returns
___| 08 Deconstruction
___| 09 Local Functions
___| 10 Pattern Matching - Part 1
___| 11 Pattern Matching - Part 2
___| 12 Tuples
07 Closing Words
___| 01 Farewell
___| 02 Download Application Code Here