logoleft

یودمی _ آموزش دوره کامل پایتون 3: مبتدی تا پیشرفته! (با زیرنویس فارسی AI)

Udemy _ The Complete Python 3 Course: Beginner to Advanced!

کد محصول: FU1079-882826
یودمی _ آموزش دوره کامل پایتون 3: مبتدی تا پیشرفته! (با زیرنویس فارسی AI)
سطح عمومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
35,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
یودمی Udemy.com
تاریخ انتشار
2018-11
1397/8
مدرس
Joseph Delgadillo
سطح آموزش
عمومی
زبان آموزش
انگلیسی
زیر نویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیر نویس انگلیسی
تولید شده توسط انسان
نوع زیر نویس فارسی
ترجمه هوش مصنوعی (AI) توسط FarsiUdemy.com
مدت زمان آموزش
18ساعت و 12دقیقه
تعداد ویدیو های آموزشی
147 ویدیو
حجم فایل های آموزشی (مگابایت)
2930 مگابایت
بازدید : 1474
درباره تولید کننده

Udemy com

Udemy.com بزرگترین پلت فرم یادگیری آنلاین در جهان است.

کلمه Udemy ترکیبی از you + academy است.

دارای بیش از 30 میلیون دانشجو و 50،000 مدرس در حال تدریس دوره ، در بیش از 60 زبان است. بیش از 245 میلیون ثبت نام در دوره وجود داشته است. دانش آموزان و مدرسان از بیش از 190 کشور جهان آمده اند و 2/3 دانش آموز در خارج از ایالات متحده آمریکا واقع شده اند.
Udemy همچنین بیش از 4000 مشتری سازمانی دارد و 80٪ از شرکت های Fortune 100 از Udemy برای مشاغل کارمندان استفاده می کنند (Udemy for Business).
دانش آموزان دوره ها را به عنوان ابزاری برای بهبود مهارت های مرتبط با شغل می گذرانند. بعضی از دوره ها اعتبار خود را به سمت مجوز فنی تولید سوق میدهند. Udemy تلاش ویژه ای برای جذب مربیان شرکتی، که به دنبال ایجاد دوره های آموزشی برای کارمندان شرکت خود هستند ، انجام داده است.

تا سال 2019 ، بیش از 130،000 دوره در وب سایت وجود دارد. [

در سال 2007 ، بنیان گذار Udemy ، موسس Eren Bali در حالی که در ترکیه زندگی می کرد ، نرم افزاری را برای یک کلاس مجازی زنده ساخت. وی در ساختن این محصول برای همه ، پتانسیل بالایی را مشاهده کرد و سپس به "سیلیکون ولی" نقل مکان کرد تا دو سال بعد شرکتی را تأسیس کند. این سایت توسط Bali, Oktay Caglar و Gagan Biyani در اوایل سال 2010 راه اندازی شد.

در فوریه 2010 ، بنیانگذاران تلاش کردند تا بودجه سرمایه گذاری را افزایش دهند ، اما این ایده نتوانست سرمایه گذاران را تحت تأثیر قرار دهد و به گفته Gagan Biyani ، آنها 30 بار رد شدند. در پاسخ به این موضوع، آنها مانع از توسعه محصول شدند و Udemy—"The Academy of You"— را در مه 2010 راه اندازی کردند.

طی چند ماه ، 1000 مدرس حدود 2،000 دوره ایجاد کرده بودند و Udemy نزدیک به 10،000 کاربر ثبت شده داشت. بر اساس این واکنش مساعد بازار ، آنها تصمیم گرفتند كه دور دیگری از تأمین مالی را امتحان كنند و یك میلیون دلار بودجه سرمایه گذاری را تا آگوست جمع كنند.

در اکتبر 2011 ، این شرکت مبلغ 3 میلیون دلار اضافی در بودجه سری A به رهبری سرمایه گذاران Groupon و Eric Lefkofsky و Brad Keywell و همچنین 500 Startups و MHS Capital جمع آوری کرد.

در دسامبر سال 2012 ، این شرکت 12 میلیون دلار بودجه از سری B به رهبری Insight Venture Partners و همچنین Lightbank Capital ، MHS Capital و Learn Capital جمع آوری کرده و کل بودجه Udemy را به 16 میلیون دلار رسانده است.

در تاریخ 22 آوریل 2014 ، نسخه دیجیتالی وال استریت ژورنال گزارش داد كه Dennis Yang، به عنوان مدیر عامل Udemy منصوب شد و جایگزین Eren Bali شد.

در ماه مه 2014 ، Udemy بالغ بر 32 میلیون دلار دیگر در بودجه سری C ، به رهبری Norwest Venture Partners و همچنین Insight Venture Partners و MHS Capital جمع آوری کرد.

در ژوئن سال 2015 ، Udemy یک دور financing تأمین مالی سری D توانست 65 میلیون دلار ، به سرپرستی گروه Stripes ، جمع آوری کند.

اکنون Udemy به یکی دیگر از خانه های آنلاین آموزش Skillsdox Inc از کانادا پیوسته است تا مدرسه مهارتها را در هند افتتاح کند.

در ژوئن سال 2016 ، Udemy مبلغ 60 میلیون دلار از Naspers Ventures را بعنوان پیگیری دوره 65 میلیون دلاری سری D از ژوئن 2015 جمع آوری کرد.

در 5 فوریه 2019 ، Udemy اعلام کرد که هیئت مدیره این شرکت Gregg Coccari را به عنوان مدیر اجرایی جدید خود منصوب کرده است.

فارسی یودمی

اگر می‌خواهید برنامه نویسی را در پایتون شروع کنید، این دوره را دنبال کنید! این دوره به گونه‌ای طراحی شده است که شما را به طور کامل در زبان پایتون غوطه ور کند، بنابراین هم برای مبتدیان و هم برای برنامه نویسان کهنه کار عالی است! این دوره شما را از طریق اصول اولیه برنامه نویسی، مفاهیم پیشرفته پایتون، کدنویسی یک ماشین حساب، ماژول‌های اساسی، ایجاد یک اسکریپت Final Fantasy-esque RPG battle وب، PyMongo، توسعه WebPy، فریمورک‌ وب Django، برنامه نویسی GUI، تجسم اطلاعات، یادگیری ماشین و موارد دیگر!

مباحث زیر در این دوره تحت پوشش قرار می‌گیرد:
. مبانی برنامه نویسی
. اصول پایتون
. JavaScript Object Notation (JSON)
. PyMongo (MongoDB)
. Web Scraping
. چارچوب وب Django
. برنامه نویسی رابط کاربری گرافیکی (GUI) (PyQt)
. تجسم داده‌ها
. یادگیری ماشین

این دوره برای چه کسی است:
+ این دوره برای دانش آموزانی که تجربه برنامه نویسی اندک یا کم دارند طراحی شده است
+ توسعه دهندگان آشنا با پایتون می‌توانند دانش خود را به سطح بعدی برسانند!
+ دانشجویانی که دوره را پشت سر می‌گذارند، می‌توانند انتظار داشته باشند که با درک کاملی از پایتون، راه نزدیک شود

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای ضمیمه
ویدیوهای آموزشی با زیرنویس
ویدیوهای آموزشی با زیرنویس فارسی AI
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

01 معرفی برنامه نویسی با پایتون
___ | 01 آشنایی با پایتون
___ | 02 نصب Mac-Linux
___ | 03 راه اندازی ویندوز
___ | 04 در مقابل زبان‌های برنامه نویسی تفسیر شده
___ | 05 ایجاد و اجرای اولین اسکریپت پایتون
___ | 06 انتخاب یک محیط توسعه یکپارچه (IDE)
___ | 07 چگونه کد خود را با ما به اشتراک بگذارید و از خطاها کمک بگیرید

02 مبانی برنامه نویسی
___ | 01 نوع اصلی - اعداد
___ | 02 نوع اصلی - رشته ها
___ | 03 دستکاری رشته اصلی
___ | 04 نوع اصلی - اپراتورهای بولی
___ | 05 لیست (آرایه ها)
___ | 06 لغت نامه
___ | 07 متغیر
___ | 08 توابع داخلی
___ | 09 توابع تعریف شده توسط کاربر
___ | 10 افزودن آرگومان به یک عملکرد
___ | 11 آرگومان پیش فرض
___ | 12 آرگومان Keyword
___ | 13 آرگومان Infinite 
___ | 14 مقادیر را از توابع بازگردانید
___ | 15 if، elif، else 
___ | 16 حلقه For-while
___ | 17 وارد کردن کتابخانه به یک اسکریپت
___ | 18 پروژه شماره 1 - ساخت ماشین حساب

03 مفاهیم پیشرفته پایتون
___ | 01 دستورالعمل PEP
___ | 02 Breaking از حلقه while 
___ | 03 Continuing در حلقه while
___ | 04 کلاس و اشیاء
___ | 05 متغیرهای نمونه
___ | 06 متغیر کلاس و نمونه
___ | 07 نحوه اضافه کردن کامنت به کد خود
___ | 08 وارد کردن ماژول‌ها از مسیرهای نسبی

04 پروژه شماره 2 - RPG Battle Script
___ | 01 راه اندازی RPG
___ | 02 خلق شخصیت ما
___ | 03 کلاس ابزار اضافی
___ | 04 Enemy
___ | 05 استفاده از جادو
___ | 06 جادوی Turning به یک کلاس
___ | 07 Healing بازیکن 
___ | 08 افزودن موارد
___ | 09 اجرای انواع مختلف
___ | 10 نمایش بهتر HP
___ | 11 اضافه کردن اعضای به حزب ما
___ | 12 Working HP
___ | 13 فضای سفید در HP & MP
___ | 14 نوار HP دشمن
___ | 15 دشمنان چندگانه pt.1
___ | 16 دشمنان چندگانه pt.2
___ | 17 هوش مصنوعی دشمن

05 منابع پایتون اضافی
___ | 01 خواندن و نوشتن پرونده‌ها در پایتون
___ | 02 نشانگر شی جاوا اسکریپت (JSON)
___ | 03 استفاده از Virtualenv برای ایجاد یک محیط مجازی
___ | 04 فهرست بسته‌بندی پایتون (PyPI)

06 ماژول ضروری - درخواست ها
___ | 01 مقدمه درخواست ها
___ | 02 متغیر HTTP GET
___ | 03 کتابخانه Pillow پردازش تصویر (PIL)
___ | 04 ارسال داده
___ | 05 ارسال JSON
___ | 06 هدر

07 پروژه شماره 3 - وب Scraper
___ | 01 Soup زیبا
___ | 02 تجزیه Soup ما
___ | 03 ناوبری جهت دار
___ | 04 scraper تصویر
___ | 05 پیشرفت در وب سایت ما

08 پروژه شماره 4 - شروع کار با PyMongo
___ | 01 معرفی و راه اندازی
___ | 02 درج اسناد
___ | 03 درج Bulk
___ | 04 شمارش اسناد
___ | 05 شرایط چندگانه پیدا کنید
___ | 06 اطلاعات و کلمات کلیدی
___ | 07 فهرست

09 پروژه شماره 5 - پروژه توسعه وب با استفاده از Web.py
___ | 01 مقدمه و مثال ساده
___ | 02 قالب HTML
___ | 03 ساخت MVC
___ | 04 وارد کردن پرونده‌های استاتیک
___ | 05 تنظیم فرم ثبت نام
___ | 06 ارسال داده‌ها به web.py
___ | 07 ایجاد کاربران
___ | 08 کلمه عبور هشینگ
___ | 09 منطق ورود
___ | 10 جلسه Web.py
___ | 11 عملکرد خروج
___ | 12 ارسال میکروبلاگ
___ | 13 بازیابی اشیاء پست
___ | 14 تنظیمات کاربر و به روزرسانی Mongo
___ | 15 Relative datetimes
___ | 16 ساخت پست‌های ما زیبا است
___ | 17 اضافه کردن نظرات پست
___ | 18 بارگذاری تصویر و آواتار

10 پروژه شماره 6 - فریمورک‌ وب سایت جانگو
___ | 01 راه اندازی پروژه جانگو
___ | 02 ایجاد برنامه وبلاگ ما
___ | 03 راه اندازی سایت سرور
___ | 04 URL و بازدید
___ | 05 قالب HTML
___ | 06 داده قالب پویا
___ | 07 صفحه پست تنها
___ | 08 اجرای Bootstrap
___ | 09 پرونده استاتیک
___ | 10 ارث الگو
___ | 11 ارسال تصاویر، قالب‌های چند سطح و موارد دیگر

11 پروژه شماره 7 - برنامه نویسی رابط کاربری گرافیکی با PyQt
___ | 01 نصب و برنامه 1
___ | 02 رابط‌های اعلامی
___ | 03 رسیدگی به رویداد در QML
___ | 04 طرح‌بندی Qt، دکمه‌ها و برچسب ها
___ | 05 QLineEdit
___ | 06 QPushButton کلیک کرد
___ | 07 تنظیم متن QLabels
___ | 08 راه اندازی پروژه ماشین حساب
___ | 09 QGridLayout
___ | 10 دکمه برنامه نویسی
___ | 11 رسیدگی به رویداد دکمه
___ | 12 ارزیابی پرس و جوها
___ | 13 لمس پایان

12 پروژه شماره 8 - مرورگر وب PyQt
___ | 01 QTabWidget
___ | 02 تعامل با زبانه ها
___ | 03 پیاده‌سازی QWebEngine
___ | 04 زبانه سوئیچینگ
___ | 05 نوار آدرس وب ما را تنظیم کنید
___ | 06 به روزرسانی متن tab
___ | 07 به روز رسانی آیکون‌های tab
___ | 08 عملکرد به عقب، رو به جلو و بارگیری مجدد
___ | 09 نوار آدرس را به روز کنید
___ | 10 ورق سبک
___ | 11 کلید‌های میانبر Qt
___ | 12 QtSplitter و بخش بسته‌بندی کنید

13 پروژه شماره 9 - تجسم داده ها
___ | 01 نصب matplotlib
___ | 02 نمودار جمعیت جهان
___ | 03 اضافه کردن برچسب‌ها و رنگ خط سفارشی
___ | 04 خطوط مختلف و یک ظاهر طراحی شده خط
___ | 05 پیکربندی نمودار
___ | 06 بیایید پای درست کنیم (نمودارها)
___ | 07 اجازه دادن به پاندا داده‌ها را ساده‌تر می‌کند
___ | 08 با استفاده از داده‌های پاندا برای نمودارهای پای
___ | 09 نمودارهای نمودار pt.1
___ | 10 نمودار نوار pt.2
___ | 11 نمودار نوار pt.3
___ | 12 افسانه سفارشی

14 پروژه شماره 10 - تشخیص گفتار و هوش مصنوعی
___ | 01 آشنایی با یادگیری ماشین
___ | 02 بازخورد با PyAudio به نظر می‌رسد
___ | 03 تشخیص گفتار ما
___ | 04 باعث می‌شود برنامه ما به عقب برگردد
___ | 05 گفتار تجزیه
___ | 06 استفاده از هوش مصنوعی ما مفید است
___ | 07 ایجاد توهم آگاهی
___ | 08 صحبت از مغز خودش است
___ | 09 دریافت پاسخ بیشتر



01 Introduction to Programming with Python
___| 01 Introduction to Python
___| 02 Mac-Linux installation
___| 03 Windows setup
___| 04 Interpreted vs. compiled programming languages
___| 05 Creating and running our first Python script
___| 06 Choosing an integrated development environment (IDE)
___| 07 How to share your code with us and get help with errors

02 Programming Basics
___| 01 Basic types - numbers
___| 02 Basic types - strings
___| 03 Basic string manipulation
___| 04 Basic types - Boolean operators
___| 05 Lists (arrays)
___| 06 Dictionaries
___| 07 Variables
___| 08 Built-in functions
___| 09 User-defined functions
___| 10 Adding arguments to a function
___| 11 Default arguments
___| 12 Keyword arguments
___| 13 Infinite arguments
___| 14 Return values from functions
___| 15 If, elif, else statements
___| 16 For-while loops
___| 17 Importing libraries into a script
___| 18 Project #1 - Building a calculator

03 Advanced Python Concepts
___| 01 PEP guidelines
___| 02 Breaking out of while loops
___| 03 Continuing while loops
___| 04 Classes & objects
___| 05 Instance variables
___| 06 Class & instance variables
___| 07 How to add comments to your code
___| 08 Importing modules from relative paths

04 Project #2 - RPG Battle Script
___| 01 RPG setup
___| 02 Creating our character
___| 03 Additional utility classes
___| 04 Enemy instantiation
___| 05 Using magic
___| 06 Turning our magic into a class
___| 07 Healing our player
___| 08 Adding items
___| 09 Implementing different item types
___| 10 Better HP view
___| 11 Adding members to our party
___| 12 Working HP bars
___| 13 White space in HP & MP
___| 14 Enemy HP bar
___| 15 Multiple enemies pt.1
___| 16 Multiple enemies pt.2
___| 17 Enemy artificial intelligence

05 Additional Python Resources
___| 01 Reading and writing files in Python
___| 02 JavaScript Object Notation (JSON)
___| 03 Using Virtualenv to create a virtual environment
___| 04 The Python Package Index (PyPI)

06 Essential Modules - Requests
___| 01 Introduction to Requests
___| 02 HTTP GET variables
___| 03 Pillow the image processing library (PIL)
___| 04 Posting data
___| 05 Posting JSON
___| 06 Headers

07 Project #3 - Web Scraper
___| 01 Beautiful Soup
___| 02 Parsing our soup
___| 03 Directional navigation
___| 04 Image scraper
___| 05 Improvements to our web scraper

08 Project #4 - Getting Started with PyMongo
___| 01 Introduction and setup
___| 02 Inserting documents
___| 03 Bulk inserts
___| 04 Counting documents
___| 05 Multiple find conditions
___| 06 Datetime and keywords
___| 07 Indexes

09 Project #5 - Web Development Project Using Web.py
___| 01 Introduction and simple example
___| 02 HTML templates
___| 03 Building a MVC
___| 04 Importing static files
___| 05 Setting up a register form
___| 06 Posting data to web.py
___| 07 Creating users
___| 08 Hashing passwords
___| 09 Login logic
___| 10 Web.py sessions
___| 11 Logout functionality
___| 12 Posting microblogs
___| 13 Retrieving post objects
___| 14 User settings and updating Mongo
___| 15 Relative datetimes
___| 16 Making our post dates pretty
___| 17 Adding post comments
___| 18 Image uploads and avatars

10 Project #6 - Django Web Framework
___| 01 Django project setup
___| 02 Creating our blog app
___| 03 Setting up the admin site
___| 04 URLs and views
___| 05 HTML templates
___| 06 Dynamic template data
___| 07 Single post page
___| 08 Implementing Bootstrap
___| 09 Static files
___| 10 Template inheritance
___| 11 Post images, multi-level templates, and more

11 Project #7 - GUI Programming with PyQt
___| 01 Installation and 1st program
___| 02 Declarative interfaces
___| 03 Event handling in QML
___| 04 Qt layouts, buttons, and labels
___| 05 QLineEdit
___| 06 QPushButton clicked
___| 07 Setting QLabels text
___| 08 Calculator project setup
___| 09 QGridLayout
___| 10 Programming buttons
___| 11 Button event handling
___| 12 Evaluating queries
___| 13 Finishing touches

12 Project #8 - PyQt Web Browser
___| 01 QTabWidget
___| 02 Interacting with tabs
___| 03 QWebEngine implementation
___| 04 Switching tabs
___| 05 Setting up our web address bar
___| 06 Updating tab text
___| 07 Updating tab icons
___| 08 Back, forward, and reload functionality
___| 09 Updating the address bar
___| 10 Style sheets
___| 11 Qt key shortcuts
___| 12 QtSplitter and section wrap up

13 Project #9 - Data Visualization
___| 01 Installing matplotlib
___| 02 World population graph
___| 03 Adding labels and custom line color
___| 04 Multiple lines and line styling
___| 05 Configuring the graph
___| 06 Let`s make pie (charts)
___| 07 Letting Pandas make data simpler
___| 08 Using Panda`s data for pie charts
___| 09 Bar charts pt.1
___| 10 Bar charts pt.2
___| 11 Bar charts pt.3
___| 12 Custom legend

14 Project #10 - Speech Recognition & AI
___| 01 Introduction to machine learning
___| 02 Feedback sounds with PyAudio
___| 03 Recognizing our speech
___| 04 Making our program speak back
___| 05 Parsing speech
___| 06 Making our AI useful
___| 07 Creating the illusion of consciousness
___| 08 Speaking from it`s own brain
___| 09 Getting more answers

جدیدترین محصولات مرتبط