Udemy.com بزرگترین پلت فرم یادگیری آنلاین در جهان است.
کلمه Udemy ترکیبی از you + academy است.
دارای بیش از 30 میلیون دانشجو و 50،000 مدرس در حال تدریس دوره ، در بیش از 60 زبان است. بیش از 245 میلیون ثبت نام در دوره وجود داشته است. دانش آموزان و مدرسان از بیش از 190 کشور جهان آمده اند و 2/3 دانش آموز در خارج از ایالات متحده آمریکا واقع شده اند.
Udemy همچنین بیش از 4000 مشتری سازمانی دارد و 80٪ از شرکت های Fortune 100 از Udemy برای مشاغل کارمندان استفاده می کنند (Udemy for Business).
دانش آموزان دوره ها را به عنوان ابزاری برای بهبود مهارت های مرتبط با شغل می گذرانند. بعضی از دوره ها اعتبار خود را به سمت مجوز فنی تولید سوق میدهند. Udemy تلاش ویژه ای برای جذب مربیان شرکتی، که به دنبال ایجاد دوره های آموزشی برای کارمندان شرکت خود هستند ، انجام داده است.
تا سال 2019 ، بیش از 130،000 دوره در وب سایت وجود دارد. [
در سال 2007 ، بنیان گذار Udemy ، موسس Eren Bali در حالی که در ترکیه زندگی می کرد ، نرم افزاری را برای یک کلاس مجازی زنده ساخت. وی در ساختن این محصول برای همه ، پتانسیل بالایی را مشاهده کرد و سپس به "سیلیکون ولی" نقل مکان کرد تا دو سال بعد شرکتی را تأسیس کند. این سایت توسط Bali, Oktay Caglar و Gagan Biyani در اوایل سال 2010 راه اندازی شد.
در فوریه 2010 ، بنیانگذاران تلاش کردند تا بودجه سرمایه گذاری را افزایش دهند ، اما این ایده نتوانست سرمایه گذاران را تحت تأثیر قرار دهد و به گفته Gagan Biyani ، آنها 30 بار رد شدند. در پاسخ به این موضوع، آنها مانع از توسعه محصول شدند و Udemy—"The Academy of You"— را در مه 2010 راه اندازی کردند.
طی چند ماه ، 1000 مدرس حدود 2،000 دوره ایجاد کرده بودند و Udemy نزدیک به 10،000 کاربر ثبت شده داشت. بر اساس این واکنش مساعد بازار ، آنها تصمیم گرفتند كه دور دیگری از تأمین مالی را امتحان كنند و یك میلیون دلار بودجه سرمایه گذاری را تا آگوست جمع كنند.
در اکتبر 2011 ، این شرکت مبلغ 3 میلیون دلار اضافی در بودجه سری A به رهبری سرمایه گذاران Groupon و Eric Lefkofsky و Brad Keywell و همچنین 500 Startups و MHS Capital جمع آوری کرد.
در دسامبر سال 2012 ، این شرکت 12 میلیون دلار بودجه از سری B به رهبری Insight Venture Partners و همچنین Lightbank Capital ، MHS Capital و Learn Capital جمع آوری کرده و کل بودجه Udemy را به 16 میلیون دلار رسانده است.
در تاریخ 22 آوریل 2014 ، نسخه دیجیتالی وال استریت ژورنال گزارش داد كه Dennis Yang، به عنوان مدیر عامل Udemy منصوب شد و جایگزین Eren Bali شد.
در ماه مه 2014 ، Udemy بالغ بر 32 میلیون دلار دیگر در بودجه سری C ، به رهبری Norwest Venture Partners و همچنین Insight Venture Partners و MHS Capital جمع آوری کرد.
در ژوئن سال 2015 ، Udemy یک دور financing تأمین مالی سری D توانست 65 میلیون دلار ، به سرپرستی گروه Stripes ، جمع آوری کند.
اکنون Udemy به یکی دیگر از خانه های آنلاین آموزش Skillsdox Inc از کانادا پیوسته است تا مدرسه مهارتها را در هند افتتاح کند.
در ژوئن سال 2016 ، Udemy مبلغ 60 میلیون دلار از Naspers Ventures را بعنوان پیگیری دوره 65 میلیون دلاری سری D از ژوئن 2015 جمع آوری کرد.
در 5 فوریه 2019 ، Udemy اعلام کرد که هیئت مدیره این شرکت Gregg Coccari را به عنوان مدیر اجرایی جدید خود منصوب کرده است.
این دوره شما را از ابتدای مطلق آماده شدن کامپیوتر خود برای برنامه نویسی جاوا، ایجاد برنامهها و تفکرات خود مانند یک برنامه نویس، راهنمایی میکند.
از همه مهمتر این دوره با تأکید جدی بر ارائه مبانی محکم خوب ایجاد شده است، معتقدم با درک منطق، دانش آموزان از همان ابتدا ابزارهای مناسبی را به دست میآورند، و همچنین به آنها این امکان را میدهد تا دانش خود را غنیتر کنند.
این دوره برای دانش آموزانی که وارد دنیای برنامه نویسی میشوند، یا برای هر کسی که یک مرحله آسان و تفصیلی آسان را پیدا کند مفید است.
در میان مطالب مورد مطالعه: متغیرها، عملیات حسابی، دستکاریهای رشتهای، آرایهها، آرایههای دو بعدی، شیء، ساختار دادهها، عبارات شرطی، حلقهها، اشیاء تو در تو، ارث، چند شکلی و موارد دیگر.
این دوره برای چه کسی است:
+ بزرگسالان - در هر سنی، مطالعه هرگز دیر نیست
+ جوانان مشتاق به کامپیوترها
+ دانشجویان علوم کامپیوتر که میخواهند منطق مطالب مطالعه را بدست آورند
+ دانش آموزان دبیرستانی
+ کارآفرینانی که میخواهند درک کنند که چگونه این زمینه جدید کار میکند
نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :
01 معرفی جاوا
___ | 01 مقدمه
02 معرفی به متغیرها
___ | 01 معرفی متغیرها
03 روش اصلی و تمرین متغیرها
___ | 01 روش اصلی و تمرین متغیر
04 کلاس و روش
___ | 01 کلاس و آشنایی با روش ها
___ | 02 معرفی به روش ها
05 اپراتور و شرایط
___ | 01 عبارات case، عبارات شرطی if، ورودی صفحه کلید و اپراتورهای بولی
___ | 02 اگر یک بیانیه اساسی باشد
___ | 03 شرط تغییر
06 برخی از مثالها
___ | 01 سفارش پیتزا
___ | 02 حدس بزن شماره
07 حلقه
___ | 01 معرفی حلقهها و انواع مختلف حلقه
08 سنگ قیچی کاغذ
___ | 01 سنگ قیچی کاغذی
09 کلاس رشته
___ | 01 کلاس رشته
10 آرایه و آرایههای چند بعدی
___ | 01 آرایه
___ | 02 بازی Friends Raffle
___ | 03 آرایه و روش ها
___ | 04 آرایهها و روشها - قسمت 2 و اپراتورهای بولی
___ | 05 آرایه چند بعدی
___ | 06 A Trivia Game
___ | 07 تخته شطرنج
11 شی
___ | 01 اشیاء - مقدمه و آفرینش
___ | 02 اشیاء - قسمت 2
12 وراثت و تعدد
___ | 01 وراثت
___ | 02 چندشکلی
13 اشیاء تو در تو
___ | 01 اشیاء تو در تو
___ | 02 تسویه حساب
14 در حال حرکت
___ | 01 ToString
15 پروژه دانش آموز و کلاس درس را بهبود بخشید
___ | 01 میانگین دانشجویان
16 روش استاتیک
___ | 01 روش استاتیک
17 پروژه دوره نهایی و تمرینات
___ | 01 برنامه قرعه کشی
___ | 02 کاربرگ
18 نسخه جدید
___ | 01 مدت زمان طولانی نمیبینم!
___ | 02 ورودی کاربر
___ | 03 تقویت کلاس ما - تمرین با آرایهها و روش ها
01 Introduction to Java
___| 01 Introduction
02 Intro to Variables
___| 01 Introduction to Variables
03 The Main Method & Variables Practice
___| 01 The Main Method & Variable Practice
04 Class & Method
___| 01 Classes & Introduction to Methods
___| 02 Intro to Methods
05 Operators & Conditions
___| 01 Base case handling, if statements, keyboard input and Boolean operators
___| 02 A Basic If Statement
___| 03 The Switch Condition
06 Some Fun
___| 01 Pizza Orders
___| 02 Guess The Number
07 Loops
___| 01 Introduction to Loops And Different Loop Types
08 Paper Scissors Rock
___| 01 Paper Scissors Rock
09 The String Class
___| 01 The String Class
10 Arrays & Multi Dimensional Arrays
___| 01 Arrays
___| 02 Friends Raffle - Game
___| 03 Arrays & Methods
___| 04 Arrays and Methods - Part 2 & Boolean Operators
___| 05 Multi Dimensional Arrays
___| 06 A Trivia Game
___| 07 Checkers Board
11 Objects
___| 01 Objects - Introduction & Creation
___| 02 Objects - Part 2
12 Inheritance & Polymorphism
___| 01 Inheritance
___| 02 Polymorphism
13 Nested Objects
___| 01 Nested Objects
___| 02 Aliasing
14 ToString
___| 01 ToString
15 Enhance the Student & Classroom Project
___| 01 Student Average
16 Static Methods
___| 01 Static Methods
17 Final Course Project & Exercises
___| 01 Lottery Program
___| 02 Worksheets
18 New Updates
___| 01 Long time no see!
___| 02 User`s input
___| 03 Enhancing our class - Practice with Arrays & Methods